Velenczei Ádám szereti a tempós miskolci pályákat!


Az első futamon az utolsó szakaszon csúszott ki az ezüstérem és a vele járó ponthalmaz a Velenczei Ádám – Szőke Tamás duó kezéből. A Gulf Racing Hungary top kategóriában induló párosa nem kenődött el, és még az sem bátorította el őket, hogy az autójukat egy másik páros rommá törte egy múlt heti lengyel futamon. A ToppCars biztosítja számukra a versenytechnikát és szerencsére van egy másik SKODA Fabia R5 Evo autó is a versenyistálló műhelyében, így ezzel az autóval és az első futamhoz képest hivatalosabb SKODA dekorral várják a miskolci versenyt Ádámék és a csapat többi versenyzője is.


A dobogó harmadik fokáról folytatja a bajnoki szereplést a Gulf Racing Hungary SKODA Fabia R5-el versenyző párosa. „Az az autó, amivel az előző versenyen mentünk, az a Rzeszow Rally-n nagyon összetört.” – mondta Velencei Ádám az előzményekről. „Szerencsére a ToppCars-nak több SKODA Fabia R5 Evo versenyautója is van, így most a csapat másik autójával megyünk, ami hasonlóan jó, mint a salgói dobogós autónk volt.”
A teszten már teljes pompájában tündökölt a kocsi. Változott a design az autón és ez nem véletlen. „Büszkén mondhatom, hogy kicsit közelebb kerültünk a SKODA-hoz és emiatt lett a hivatalos dekorhoz hasonló a mi autónk külalakja is, megtartva természetesen a Gulf színeit. Nekem sokkal jobban tetszik így, de gondolom, ez érthető.” – mesélt mosolyogva a külső változásról Ádám.

A salgói futamot hazai versenynek aposztrofálták, de a miskolci pályák sem idegenek a csapatnak. „Több éve megyünk már ezeken a gyorsokon, kifejezetten szeretem őket. Mályinka a kedvencem, az a legnehezebb, de a hosszú, sátai szakaszt is kedvelem, nagy lesz rajta a tempó, ott kell majd áttolni, hiszen azon fog múlni minden! Jól felkészültünk, a teszten is próbáltam úgy menni, mint az ördög!” – mondta Ádám, majd mikor az esélyekről, reményekről kérdezték, így folytatta: „Bosszantó volt a Salgón elveszíteni a második helyet az utolsó gyorson bekapott defekt miatt. Akkor a céldobogón azt mondtam: remélem, visszakapjuk majd ezt a sorstól. Bízom benne, hogy ez Miskolcon lesz…”

A csapat Peugeot-jával most is a Strider Zoltán – Apkó Andris páros versenyez majd. „Még sosem láttuk meg a miskolci céldobogót, mindig történt valami, amikor itt indultunk, úgyhogy most a mosolygós célbaérést tűztük ki célul magunknak.” – nyilatkozta a közös teszt után Strider Zoltán.
Szintén Gulfos színekben, de egy bivalyerős BMW-vel száguldozik az ORC bajnokságban a Szilágyi Patrik, Deák Henrietta egység. Salgón az élről estek ki technikai gondok miatt, most nagyon bíznak benne, hogy hasonló tempóban, mint az első futamon, de most nem idő előtt, hanem a DVTK Stadion mellett felállított céldobogón tudják befejezni a versenyt.
A 26. Miskolc Rally hivatalos versenyprogramja péntek délután 16-órától kezdődik a népkerti prológgal, majd 4 különböző szakaszt háromszor teljesítve szombat este fejeződik be a verseny a DVTK Stadion mellett.

 

A csapat partnerei:
Betonútépítő, SIVA Group, Euroaszfalt Kft., Gulf Lubricants Hungary, Közmű Alagút, STRAVIA, Forvett, Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, LEAD DESIGN, Szirt BAU Kft., EFTECH, Ka-Ba Kft., Honor Trans-Sped kft., Pápai Beton Kft. FLOW FUEL, Schönherz Informatikai Stúdió, Láng, BM Komp, Wimmer Trans, Hardy Working Tools, MM Infinity Kft., INFODOTS, Dr. Rettig Richárd, FERRO-PRESS Kft., Signal Print Kft., GPR & Partners Kft., Consult Team Kft., Gregor és Társai Nyomdaipari Kft.