Látogatónk tollából...

" EGY AMATŐR VERSENY, AMI MINDEN PÉNZT MEGÉRT!

Kipihenve a hétvégi fáradalmakat úgy gondoltam hogy írok egy cikket a Laktanya Szlalomról, hogy lássátok azt hogy Mi hogy láttuk. 
Kezdem először azzal hogy hajnali 5-kor induló vonattal kezdtük el a túrát, hogy megtegyük a Székesfehérvár-Kőbánya-Nyugati Pályaudvar-Vác távot ami egy 2-3 órás út volt. Felpakolva kajával-piával már éreztük hogy ez nem csak egy amatőr verseny lesz, már maga a mezőny lázba hozott minket olyannyira, hogy versenyt ilyen kíváncsian talán nem is vártunk még. Reggel 8 órakor leszálltunk a vonatról, és Vácon csatlakozott hozzánk a csapat harmadik helyi tagja. Hárman elindultunk a Laktanya felé, ahol már a távolban már hallani lehetett a tipikus VFTS hangot, természetesen egyből a hideg rázta ki minden porcikánkat  . Negyed óra alatt odaértünk, és egyből mentünk is az akkreditációt leadni, majd útnak eredtünk az általunk kiszemelt helyre. Az edzőkör első autójánál már el is helyezkedtünk, mindenki elővette a maga kis reggelijét, energiaitalát és vártuk a sofőröket. Már az edzőkörön voltak meleg helyzetek, és akkor már tudtuk hogy ez bizony jó lesz. Körülbelül 40 és 50 közötti létszám volt, sajnos a szombati FRT Kupa kicsit megtépázta a mezőnyt, illetve persze mint mindig most is voltak olyanok akik nem tudtak végül eljönni.

És akkor jöjjenek a történések:

Voltak eszméletlen jó fordulások, és eszméletlen látványos indulók - róluk később lesz szó - de persze voltak olyanok akiknek nem adta ki. Az első komolyabb akció az volt amikor Ginovszky Lajos kicsit nagyobb tempóval érkezett meg az általunk választott jobbosba az egyedi építésű Skoda Buggyjával, és orral előre meglátogatta fával, gazzal benőtt árkot. Persze mi egyből ugrottunk segíteni, de nem nagyon kellett hiszen a szöcske kihúzta magát és már ment is tovább. Ezt követően kisPethő szerelője, Haraszti Gergő csúszott be egy kanyarral feljebb, de úgy gondoltuk hogy hamar kijön és ezért nem is gondolkoztunk nagyon hogy elfussunk odáig. De egy 10-15 másodperc után még mindig nem tudtak kijönni ezért nagy sprintelésbe kezdtünk de persze mire pont odaértünk volna már mentek is tovább ??. Megfordultunk és gyorsan vissza is nyomtunk egy futóversenyt, mire visszaértünk már majdnem kilyukadt a tüdőnk ?. Majd következett a második kör, amikor is Dredán Gyuriék hozták ránk a szívbajt. Nagy csápolások közepette a jobb1-et elfoglaló hölgy elég furcsa módon kezdett el visszaintegetni nekünk, majd Gyuri is furcsa mozdulatokat produkált odabent. Ekkor vettük észre hogy nagy a füst odabent, és gyorsan ugrottak is ki az autóból. Gyorsan futottunk kinyitni az ajtókat, és próbáltunk segíteni amit tudtunk. Egy kis időre emiatt megállt a verseny, hiszen nem volt idő félreállni a Ladával, ezért betoltuk a szalag mögé majd folytatódhatott a buli. Mint kiderült egy elektromos zárlat okozta a füstöt az autóban, és szerencsére semmi komoly baj nem történt. Gyuriék a verseny után visszamentek a szervízparkba, és orvosolták a problémát, majd visszaálltak mezőnybe. Pár autó elteltével az amúgy is jól közlekedő Peredi Péter a sárga VFTS-sel nagy tempóval oldallal megérkezve egyel fentebb nagyon csúnyán odavágta a buckának az autót, már azt hittük hogy ennek a mutatványnak borulás lesz a vége, de nem így lett  . Peti megfogta... ? .

Az már csak mellékes dolog hogy a jobb hátsó kerék nem úgy járt ahogy annak kellett volna, de befejezték a kört, beértek a célba!!! Mert nem volt opció hogy félreállnak!! De sajnos túlságosan is rossz állapotban lévő hátsó futómű miatt később már nem láthattuk őket  . 
Három srác, egy autó. Egy utcai Skoda Felicia. Szerencsétlen amit kapott az volt a csoda hogy túlélte a napot, bár szépen kukázta le a hengereket, már alig ment szegény az utolsó tisztelet körön. Pontosan már nem tudjuk melyikük volt, de sikerült előttünk egy nagyon szép árkot fognia, de mi gyorsak voltunk és kiszedtük az árokból. A navigátor lány reméljük nem távolodik el a sporttól, mert ahogy elnéztük nagyon meg volt ijedve odabent ??. Következett a negyedik kör, a kanyarunk szedte áldozatait. És akkor jött Bacsik Rolandunk az E36-al ? . Egész nap nem úgy működött az autó, pár üzenetváltás alatt megbeszéltük hogy ahogy csak tudja azért már mégis má'n tegye el lapjával azt az autót, had lássunk valami ütőset. Hát láttunk ??! Roli jött, látott, és olyan árkot fogott hogy a molinónkon látható piros betűs rész ellenére nem tudtuk kiszedni az árokból, mert az autó felhasalt, hátsó kerekek a levegőben, plusz még egy rózsabokor is nehezítette a dolgunkat. Roli kiszállt az autóból, megrántotta a vállát, és elszívott pár cigit ?. A BMW csak Fodor Krisztián szervező úr és az ML Merci segítségével jött ki, a srácok nagy tapsot kaptak, és szerencsére a Go-Pro kameránk is megúszta a dolgot.  . Már kezdtük elhinni hogy mindent láttunk, és hogy már csendesednek majd a dolgok. Hát nem így lett, mert megérkezett a béka zöld 2107-es Lada Péts Erikékkel a fedélzeten akik egész nap maximum extázisban versenyeztek,

Ők jobban mutogattak, szurkoltak kifelé, mint Mi nekik az út szélén ? . Belóbálták, szépet eltették keresztbe, majd Erik az egyenesbe megforgott véletlenül  , és csinált egy piruettet aminek a vége egy megferdült hátsó híd lett, egy eldőlt Go-Pro kamera, és az egész nap veszélyben lévő beton vízelvezető ??. De a fiúkat nem igazán érdekelte, mert végigmentek, nekünk pedig egész nap hatalmas örömet okoztak. A szervízben egy kölcsönös nagy maxirespect pacsi egymásnak, Ők megköszönték a szurkolást, Mi pedig a látványos autózást, és hazaindultunk fáradtan, porosan, és elégedetten, mert ez nekünk MINDEN PÉNZT MEGÉRT. 

És akkor a köszönetnyilvánítás.....

Köszönjük az ÖSSZES indulónak ezt a felejthetetlen napot, de szeretnénk felsorolni párat közülük akik látván a szurkolásunkat úgy odatették magukat, hogy ugráltunk már örömünkben: Simák Tamás, Dredán Gyuriék, Malter Rőhl, Pethő István és Haraszti Gergő, Bozlék Dani és Labát Ákos, Holecz "3évenemültemLadábandeúgymegyekmintamérgezettegér" Krisztián és Erdélyi György, Németh Árpád, Mangó István, Gangl "Fuca" Feri, Belán Attila, Peredi Peti, Péts "bolondokvagyunk" Erikék, Bacsik Roli, Rácz Gábor, Fischer Dani és a többiek. 
És a hangulatfelelősöknek, akik miatt nem unatkoztunk a pálya szélén: Czinege Laci, Bitto Zsolti, BigBeni, Eichner Gábor, Pethő István, Cipó, DuEn, és KGB Gyula (neki köszönjük a képet is).
És persze ne maradjanak ki a szervezők, pályabírók, élen Fodor Krisztiánnal, akik megint maradandót alkottak egy nagyon jó verseny keretein belül! ISTENKIRÁLY VOLT ??? . 
És persze a Vörös Adrián barátomnak a Go-pro kamerát, Szegvári Daninak a képeket, így a kalauzolást Vácon belül, mert lehet hogy nélküle eltévedtünk volna  .

Remélem nem volt unalmas a cikk, és egy kicsit visszaadhattam az élményeket így képernyőn keresztül. A fotók, és a videók is érkeznek majd. Remélem tetszett a cikk, és nem volt unalmas annak ellenére hogy kicsit hosszúra nyúlt. 

Előre láthatólag az Októberin (14.) nem tudunk ott lenni, de Decemberben (16.) mindenképpen megyünk, mert kár lenne otthon maradni.  "

 

 

 

Forrás: Facebook