Novák Balázsnak sem a tervek szerint alakult a Miskolc Rallye, már a prológon problémák adódtak. Az ORC mezőnyében álltak rajthoz - illetve csak álltak volna - de az autó motorja végleg feladta a harcot.
Szia Balázs! A verseny előtti beszélgetésünk alkalmával is említetted, hogy a motor már a végét járja...
- Sziasztok! Igen, sajnos az idei Miskolc Rallye az átlagosnál is rövidebbre sikerül számunkra. Konkrétan a prológot még kibírta, aztán meg is állt a motor.
Ez nem hangzik túl jól! Tehát el sem tudtatok rajtolni?
- Sajnos nem... Tudtuk, hogy a motor már a végét járja, de úgy voltam vele, hátha kibírja még ezt a versenyt. Utána egyébként is nagy generál lett volna, illetve új motor is készül. Hát ez nem jött be most.
Pisti, mit szólsz a történtekhez?
- Sziasztok! Az igazat megvallva, szóhoz sem jutok... Ugye technikai problémák miatt nem tudtam a saját autómmal indulni a Miskolc Rallye-n, ezért is döntöttem úgy, hogy navigálok Balázsnak. Már a pályabejáráson is apróbb problémákba ütköztünk, Balázsnak sikerült úgy "töveznie" egy kanyart, hogy dupla defektet kaptunk.
Hogy valami jót is mondjak: a prológot nagyon élveztük, és szerintem jó időt is mentünk!
Balázs, és most hogyan tovább?
- Hogyan tovább? Természetesen előre! Komolyra fordítva a szót, készül az új motor, és ezt is megjavítjuk. Jó lesz tartaléknak. Hamarosan jön a következő futam, ami egy murvás verseny lesz Szombathelyen. Ott a jó öreg E30-cal fogok rajthoz állni. Szóval lesz időnk rendbe tenni az autót.
Köszönöm szépen a beszélgetést!
- Mi is köszönjük! Találkozunk Szombathelyen!
Reklámpartnereink:
Jász és Jász Kft, Target Sales Group Kft., Fémtiszta Kft., Dr. Marcus, I.sz.i. Produkt Kft., Strapa Pack Kft., Molvi Trade Kft., Keve-Land Kft., Staff House Zrt, Fort Bau Therm Kft.