Az alapfelállás: első háromban lenni

Az Eger Ralin első helyen végzett Jánosa Ákos és Rubóczky Attila. Örülnének, ha a miskolci pályákon is jól szerepelnének és hasonló eredményt érnének el.

„Úgy néz ki tudunk tesztelni verseny előtt, ahol a futóműbeállítással fogunk kezdeni, mert túl keménynek érzem a mostani pályákra. Kipróbálunk egy puhított változatot és meglátjuk mi lesz. Lesz ugye prológ, ami köztudott, hogy a nagy kedvencem, ezért be is készítettem egy új szélvédőt. Az elsőkerekes autóknál a prológ nem arról szól, hogy húúú de látványosan lehet vele közlekedni, végig gurulunk és annyi. Nem szeretnénk olyan áron tv-be kerülni, mint anno, ezért minden sportbíró és fotós jól helyezkedjen – mondja Ákos nevetve. De viccet félretéve szeretnénk úgy autózni, hogy a Miskolc Rali végén elégedettek legyünk. Ugyanis egy második, harmadik hely is jobb egy nullás versenynél, ezt már megtanultuk. Az alapfelállás az lesz, hogy az első háromban autózzuk. A rajtszámos nevezési listát nem értettük, hogy lett összerakva, kérdezték is sokan, erre sajnos mi sem tudjuk a választ, lehet csak elírás, bár több versenyző rossz helyen van besorolva. Ez a lista most nem érdekel, a verseny befejeztével szerepeljünk ugyanúgy az elejében, mint a múltkor, semmi más nem számít – nyilatkozta Ákos.

 

„Kicsit mocorgunk a teszten az autóval, az sosem árt, aztán majd csütörtökön nekiállunk dolgozgatni az ügyön, hogy jól sikerüljön ez a verseny is. Egy új szakasz lesz, a többit ismerjük a múltból, bár számomra nem mindegyik jó emlék akkorát estünk. Az pedig nem is baj, hogy minden futamra kapunk egy idegen gyorsot, itt lehet igazából bizonyítani merre hány méter. Nehezítés, számomra legalábbis, hogy hirtelen jött ez a meleg, még nem voltam felkészülve rá, néha azt sem tudom merre vagyok arccal. Remélem azért hétvégére nem lesz ilyen változékony az idő, mint az utóbbi napokban. Gumi téren sem mindegy, hogy tudunk tervezni vagy sem. Az eredmény továbbra is hajt minket, de ahogy Ákos is mondta, egy befejezett verseny még mindig jobb egy kiesésnél. Az etapok, ahogy néztem megint hosszúak lesznek, reméljük nem punnyadunk be menet közben a melegtől. A maximumot fogjuk kihozni magunkból, aztán meglátjuk, hol végzünk – mondta Attila.  

 

Reklámpartnereink:

Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; VIA-NORTONIA KFT. – Építőipari kivitelezés; ECS HUNGARY KFT. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; V-System Tam – Informatika; HK Trans Kft. - Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft – Mezőgazdasági Gépek; Drei KKT. - Gáz- Víz és Csatorna Építő Közkereseti Társaság; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás;

 

Szöveg: Tiba Anita

Fotó: Peremicki István