Végre kezdődik a bajnokság

A csapat minden tagja nagyon várta, hogy elkezdődjön a szezon, így nem kis lelkesedéssel vágnak neki az első megmérettetésnek az Eger Rallynak ezen a hétvégén. Nem kis létszámmal érkeztek a történelmi városba, hiszen 5 autóval képviseltetik magukat, Rallye2 és az ORB mezőnyében.


Gyuri, ismét a Ladával indulsz. Mit vársz ettől hétvégétől? Kivel indulsz?

Magam sem tudom mit várjak még a hétvégétől, de az elmúlt pár héten amennyi energiát, időt és pénzt fektettünk ebbe, remélem megtérül és nem csak a rajtdobogóra állhatok fel, hanem a céldobogóra is. Kovács István Koko-val a jobb egyben fogom ezt a versenyt teljesíteni. Összeszokott páros vagyunk, így gondolom a Ladában a szokásos jó hangulat lesz az uralkodó. Tavaly kipróbáltam a Historic-ot, de idén visszatérek a Rallye2 mezőnyébe és újból szerencsét próbálok.


Atus, mit gondolsz, mire számítasz az ORB mezőnyében?

Az már egy jó kiindulási alap, hogy az EVO-val fogjuk a pályákat róni, hogy mire lesz elég, az majd vasárnap kiderül, és remélem csak akkor. Marcsi Nikivel, aki eddig Gergőnek navigált fog most engem segíteni a jobb1-ből. Mivel az a terv, hogy minden futamon részt veszünk, reménykedünk az eredményes célbaérésben, aztán majd kiderül, mit hoz az élet.


Gergő, a már hozzád nőtt Citroen lesz a társad a verseny, mi az oka a navigátorváltásnak?

Igen, mi már egy nagyon összeszokott páros vagyunk a C2-vel, sokat gyakoroltunk, hogy idáig eljussunk, nem voltak hiábavalók a FRT futamokon összegyűjtött kilométerek. Bevallom azért szeretnék idén eredményeket elérni ezzel a vassal, jelenleg úgy érzem ennek nincs akadálya, remélem szombaton este is ezt mondhatom majd. A navigátorváltásnak nincs komoly oka, ha mondhatom azt, így alakult a csapatfelosztás, így most Molnár Zsolt fogja mellettem az itinert olvasni.


Tomi, milyen lesz egy Rallye2-es versenyen pilótaként debütálni?

Még nem is gondoltam bele igazán, mert körülbelül a héten derült ki ez a felállás, hogy a Suzukival, amivel már több csapattag is versenyzett, Erdélyi Gyuri és Dián Atus, szintén rajthoz állítjuk, és én lettem a pilótája. Mindenesetre érdekes verseny lesz, ha nem is teljesen szűzen ülök a bal oldalon, hiszen már Mikulás Rally-n belekóstoltam, milyen is ez, kíváncsian várom mit hoz a hétvége. Annak örülök, hogy barátom Harmos Gergely tapasztalt navigátor fog mellett ülni a jobb1-ben, így nincs is okom az aggodalomra.

 

Zoli, tapasztalt versenyző egy jó versenyautóval, mit vársz ettől a hétvégétől?

Egy kimerítő, de annál izgalmasabb és eredményesebb versenyt. Igen, sokféle vassal versenyeztem már, vannak elvárásaim az R5-tel szemben. Meglátjuk, hogy mit tudunk ezen a hétvégén egymásból kihozni. A kezdeti tervekkel ellentétben, nem Hofbauer Tomi fog most ülni mellettem, hiszen ő is kapott egy autót, amivel rajthoz áll, így Kovács Szabolcs lesz az, aki nekem most navigál ezen a futamon. Természetesen, mint mindenki más, mi is nagy reményekkel állunk majd fel a rajtdobogóra, és talán ennél is nagyobb örömmel sikerül majd vasárnap begurulni a célba.

 

Sok sikert kívánok Nektek a hétvégére.

Köszönöm a riportot!


Partnereink:

CloneGsm., BiotechUsa., Well Done., IÉJ zrt., Dynamic Design Kft., 3Dream Soft Kft., Festékszertár Festékmester Kft., P92 RDI Kft., Win-win Kft., Prometrik Kft., Stage light theatre szociális szövetkezet, Centrum Logistic Kft. Göd, Centrum Oil Kft. Göd, Élet&Stílus Magazin